Proteine si carbohidrati pentru masa musculara

Young sports woman after workout with towel on his shoulders on a dark background

Dezvoltarea masei musculare poate sa fie privita drept adevarata stiinta de cei care nu au pasit niciodata in sala de forta. Este adevarat ca un corp plin de fibra musculara si foarte bine dezvoltat are nevoie de o informare destul de serioasa, insa in alta ordine de idei, informatiile nu sunt atat de greu de asimilat.

Daca vrei sa iti dezvolti un corp plin de muschi, un prim lucru pe care trebuie sa il stii este legat de alimentatia pe care o ai. Alimentatia conteaza chiar mai mult decat sportul, asadar, trebuie sa ai cunostinte despre principalele tipuri de macronutrienti si modul in care trebuie sa fie consumati

Corpul tau consuma 5 tipuri de macronutrienti

In general, corpul tau consuma 5 tipuri de macronutrienti, aproape toate esentiale: proteinele, carbohidratii, grasimile, alcoolul si fibrele alimentare.

Pentru dezvoltarea masei musculare insa, ai nevoie de cele mai importante Proteine și carbohidrati . Este motivul pentru care exista atat de multe firme care produc suplimente nutritive si incearca sa gaseasca cele mai usor de asimilat proteine si cele mai buni carbohidrati.

Ce fac proteinele si carbohidratii?

Proteinele sunt cele care contribuie la creșterea sau mentinerea masei musculare. Un corp care nu consuma suficiente proteine are tendinta de a-si consuma proprii muschi, ceea ce duce la slabire.

Carbohidratii, pe de alta parte, genereaza toata energia de care are corpul nevoie pentru a putea functiona corect. Chiar daca foarte multi oameni renunta de tot la carbohidrati in incercarea de a slabi, renuntarea este cea mai proasta decizie. Este adevarat ca exista anumiti carbohidrati rai, insa in cea mai mare parte carbohidratii au un rol important si sustin in mod serios musculatura.

De unde se pot consuma proteine si carbohidrati?

Cea mai buna sursa, atat pentru proteine cat si pentru carbohidrati, este alimentatia. Carnea, pestele, oua, lactatele si numeroase legume precum ciupercile sau soia au un continut bogat in priteine. De cealalta parte, painea, semintele sau cartofii sunt foarte bugate in carbohidrati. Totusi, de foarte multe ori corpul nu gaseste absolut toate elementele de care are nevoie pentru a se dezvolta, ceea ce a dus la dezvoltarea suplimentelor proteice.

Din ce in ce mai numeroase si mai interesante, suplimentele proteice reusesc sa aduca un aport consistent de proteine in organism, sarind peste partea de digestie. O persoana care face sport si se alimenteaza cu proteine are foarte multe sanse sa dezvolte o masa musculara serioasa, in cel mai scurt timp.

Cum trebuie sa consumi suplimentele protice?

Daca vrei sa consumi suplimente proteice este bine sa te asiguri ca stii ce si cum consumi. Achizitioneaza doar suplimente din surse sigure si consuma-le doar in combinatie cu sport si cu o alimentatie cat se poate de sanatoasa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *