Care sunt micronutrientii care te ajuta sa slabesti?

Dietary supplements. Variety pills. Vitamin capsules on the spoon. 3d

Chiar daca sunt prezenti in cantitati foarte mici la noi in alimentatie, micronutrientii sunt indispensabili atunci cand vine vorba despre buna functionare a organismului. Si pot sa aiba o actiune benefica si atunci cand vine vorba despre slabire.

Dietary supplements. Variety pills. Vitamin capsules on the spoon. 3d

Mizeaza pe micronutritie. Fata de macronutrienti, adica glucide, lipide, proteine, care furnizeaza calorii, micronutrientii adica vitaminele, mineralele, oligoelementele, acizii grasi esentiali, aminoacizii, probioticele si flavonoizii nu au niciun rol energetic. Specialitatea lor? Actioneaza in centrul celulelor pentru a asigura buna functionare a intestinelor si a creierului.

5 micronutrienti care te ajuta sa slabesti si sa iti reglezi greutatea.

Omega 3. Acizii grasi esentiali omega 3 sunt foarte importanti pentru sistemele de reglare a greutatii. Si ne ingrasam deoarece absorbim mult prea multi acizi grasi omega 6 fata de acizi grasi omega 3. Raportul este de 20 la 1, in timp ce acesta ar trebui sa fie de 4 la 1. Cum ar trebui sa se restabileasca echilibrul? Reducandu-se consumul de produse industriale, foarte bogate in acizi grasi omega 6. Ar trebui deci sa alegi suplimente alimentare pe baza de ulei de peste bogate in acizi EPA sau DHA.

Iar in meniul tau ar trebui sa se regaseasca de doua ori pe saptamana pestele gras, nucile, ouale, semintele de chia, salatele bio bogate in acizi grasi omega 3 dar si uleiul de rapita.

Probioticele. Sunt bacterile bune din intestine. Atunci cand nu sunt destule, suntem invadati de bacteriile rele si flora intestinala nu mai functioneaza asa cum trebuie. Iar o flora intestinala care nu functioneaza asa cum trebuie nu lasa sa se absoarba nutrientii. Nimic nu mai este distribuit asa cum trebuie iar o flora intestinala dezechilibrata duce si la stocarea de calorii. Consuma deci cat mai multe alimente sau suplimente alimentare care contin bacterii benefice.

Crom. Odata cu inaintarea in varsta, nivelul de crom se poate diminua. Cromul este foarte util in caz de obezitate deoarece poate regla nivelul de insulina, poate facilita stabilizarea glicemiei si are o actiune benefica asupra senzatiei de foame.

Triptofanul. Este un aminoacid esential care nu poate fi fabricat de catre organism. Trebuie deci sa fie consumat in mod regulat. Este precursorul serotoninei care te va ajuta sa te binedispui cand esti la regim.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *